alvedon e grejen

har precis kommit ut ur duschen, har jag nämnt att jag tycker att de e så otroligt skönt att duscha ? helst ska de vara sådär kokhett vatten så att man nästan bränner sig & flera korta gånger om dagen, de kan inte bli bättre.. just nu sitter jag här & dricker juice samtidigt som jag trycker i mig alvedon, jag ska bli bra tills imorgon, jag måste bli bra tills imorgon. jag ska nämligen till stan imorgon med en vän för att inhandla lite julklappar & en ny parfym till mig själv.. nej ni mina kära vänner, & ovänner med för den delen, nu ska jag läsa igenom lite skvallertidningar oh sen e de sovdags. sov gott!

bjuder på en bild på min underbara vän rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0