dag 3 - mina föräldrar

mina föräldrar e en tant & en gubbe på 40+ som e skiljda sen flera år tillbaka. sen ett år tillbaka har jag bott hos min mamma på heltid & jag har aldrig mått så bra som jag har gjort nu på riktigt många år. min mamma e jättesnäll på alla sätt och vis men vi båda e väldigt envisa & har båda hett temperament vilket inte alltid ger lugna puckar i detta hus.. vi båda e trots allt riktigt lika varandra till både sättet & utseendet vilket får oss att gå ihop hyffsat bra, men då ska ni även veta att jag inte e en lätt person att vara förälder till.. min pappa bor jag däremot inte hos längre utan vi ses & pratar ganska sällan vilket e trist. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den biten förutom att han e en snäll prick men likaså han e väldigt envis. de klart att de känns konstigt att inte bo med båda sina föräldrar men de var de jag behövde för att bli stabil i mig själv, vilket jag blivit mer & mer den senaste tiden.. pappa har fortfarande barnasinnet kvar & galen humor, vilket även jag har, så när vi väl träffas så springer tiden iväg allt för fort!



världens bästa & gulligaste föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0