dag 6 - idag

oh denna lista e verkligen ingenting för mig känner jag men man ska alltid avsluta något man har påbörjat med, de fick jag lära mig när jag växte upp iallafall..

idag så har jag varit trött & gått med en dundrande huvudvärk hela dagen, jag e en sån där som tror att jag e sjuk hela tiden (hypokondriker ?) så om jag skulle få analysera mig själv skulle jag säga att jag e på väg att bli dödssjuk & tampas med svininfluensan, men riktigt så illa e de trots allt inte..

jag har sovit under dagen & försökt att vila upp mig. jag vet att de e viktigt att jag e i skolan de här sista veckorna & försöker göra de absolut bästa ifrån mig. jag har även hunnit komma fram till att jag inte e nervös över mina betyg, vem ska jag försöka få bättre resultat än ? den enda jag ska övervinna e mig själv, jag ska lyckas höja mina betyg & de e jag säker på att jag har gjort..

nej de finns faktiskt inte så mycket mer att säga om dagen så jag sätter en punkt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0