ett tips måste ha pålitliga källor


jag upptäckte en kommentar i ett föregående inlägg där någon trodde att jag kopierat texten där jag gav er råd om hår. självklart e jag inte någon copycat & här i min blogg ska ni vara 100% säkra på att allt ni läser kommer ifrån mig. dock kollar jag runt på olika hårsidor & letar mig fram till något jag tycker känns rätt, jag kollar även upp så att de e säkra källor & aldrig i mitt liv skulle jag kopiera något någon annan har skrivit. så nu vet ni de, ni kommer inte behöva läsa något som inte jag har skrivit & skulle de vara något så skriver jag självklart varifrån de kommer. hoppas att jag inte rörde till de för er nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0