hatar skoläcklet

nej ni fasen vad jag skäms, jag har två inlämningar i hemkunskap tills imorgon & ett svenskaprov på lyrik.. ändå sitter jag nu här och går ner i depression för att jag inte har några pengar till att shoppa, fasen vad jag önskar att jag hade ett helgjobb & kunde tjäna lite extra pengar. nej ni, jag ska inte sitta här & tycka synd om mig själv längre, istället ska jag tröstäta vilket jag har gjort sen jag kom hem ifrån skolan.. jag gör de jag ska i skolan så snälla, kan jag bara få vila ut när jag väl e hemma de få timmarna jag har kvar innan jag måste sova igen ? JAG HATAR ATT PLUGGA & JAG HATAR MINA HUMÖRSVÄNGNINGAR, tack & adjö till äckelskolan - malmaskolan, till dig kommer jag aldrig att återvända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0