I cried, and you cried

drömde nog något av det sjukaste inatt. jag tror att det är min emetofobi som ligger bakom det mesta i drömmen, om inte annat så är det väl min snygga vän alexander som är boven till den.. drömde iallafall om magsjuka, om att alexander hade magsjuka & att han höll på och kramade mig men jag sa sluta. självklart så slutade han inte och jag brast ut i gråt & skrek på honom, då började han också gråta. och ja, det kan väl inte bero på mycket annat än "gråter du så gråter jag" han ligger mig varmt om hjärtat..

trots det att jag somnade vid kvart i tolv igår så är jag lika seg som en sengångare idag.. som jag sa igår så hade jag planer att åka in till stan men imorse hade jag verkligen ingen ork till det. dock insåg jag nu att jag visst borde ha åkt, lite impulsivt såhär så drar jag iväg senare i eftermiddag mot eskilstuna. jag känner mig verkligen inte i det bästa skicket för tillfället så måste rusta upp mig lite innan bussen går, måste dessutom städa här hemma.. jag som sa att jag skulle offra det mesta för lite extra kosing får ta smällen för det, min mamma läser ju nämligen min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0