kall vinter

jag e så otroligt nöjd över min senaste svenskalektion, de känns som om jag på något sätt äntligen hittat punkten i skolan där jag kan visa vad jag går för. fick kommentarer som "kanon" & "makalöst" över min novell som jag knåpat ihop under dom senaste dagarna.. jag hoppas att mitt slit kommer att jämna ut sig sen när jag äntligen får betygen i handen om ca 3 veckor.

nog om skolan så var de 17 minusgrader här imorse & de går inte ens att gå ut med hunden på en 5 minuters sväng utan att känseln i fingrarna gått förlorad.. jag undrar vart den här kylan kommer att leda oss & jag ser verkligen fram emot en riktigt varm vår oh sommar sen! jag uppdaterar er om lite annat om en stund, måste fixa ett par saker. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud vilken söt liten vovve!!!

2010-12-01 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0