magont & vågen säger ifrån, idioti

JAG BLIR GALEN! min snorunge till lillebror har tagit hit någon kompis, & redan imorse när jag sov som bäst så satte idioterna sig framför den där skit tv;n för att spela, i rummet bredvid dessutom. nu har dom suttit som två stuckna grisar & skrikit i flera timmar (!!!) & trots att jag har skrikit tillbaka nu ett antal gånger att dom ska hålla käften så låter dom bara mer & mer. idioti, detta är ännu ett skäl till att jag borde få kasta ut det där tvspelet genom fönstret..

hähä nej ni, nu ska jag gå & stänga av den där tvn för dom & äta en stor frukost. jag undrar egentligen hur många kilon man har gått upp under julhelgen här.. jag vågar inte ens ställa mig på vågen :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser nästan ut som en bebismage ;)

2011-01-01 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0