miss dee i julklapp

jag har glömt att berätta att jag faktiskt vann i en bloggtävling förra veckan, vilket jag upptäckte i tisdags. av en slump så kom jag in på bloggen klackarnaitaket som har vunnit en kategori på blog awards för något år sedan, där hade dom en tävling i samarbete med miss dee. allt man behövde göra var att anmäla sig till inlägget så varför inte tänkte jag, möttes sedan utav ett mail i tisdags, som hade legat i skräpposten sedan torsdagen, där det stog att jag hade vunnit tävlingen. men men, fick iallfall örhängena på posten idag, supersöta!

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas din dag än så länge varit jätte bra och att du haft en mysig jul:D

2010-12-24 @ 17:33:07
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0