lördag

var uppe med tuppen vid sex imorse & redan när jag skulle kliva upp ur sängen förlorade jag balansen. jag som trodde att den extrema yrseln skulle gå över innan jag skulle sätta mig på tåget upp till stockholm, men inte gick den över.. mötte upp andré på tcentralen efter mycket strul med sl;s pendeltåg men kom inte längre än så. jag kunde nämligen inte gå utan att jag rent ut sagt höll på att ramla omkull. eftersom att latinon hade med sig sin gitarr & vi stötte på några kassa gatumusikanter så drog han fram gitarren & spelade en låt, fasiken vilken positiv reaktion de blev.. var tyvärr tvungen att kila hemåt redan vid ett eftersom att balansen var allt annat än okej, mötte upp mamma på hemmaplan för att sedan dra oss in mot sjukhuset. jag hade tydligen något i form av "kristallsjukan" vilket betyder att jag har en svullnad bakom öronen/i huvudet som har satt sig på balansen.. har sovit sen jag kom hem men insåg att de e nog bäst att spara sömnen till natten. vad man ska hitta på har jag ingen aning om, fasen vad surt de känns att vara sjuk på en lördag.

Kommentarer
Postat av: André

<333

2010-12-13 @ 17:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0