de sista julklapparna är inhandlade

sitter nu här hemma i värmen igen efter en sväng på stan. ja, även den rundan blev det ändringar på & det slutade med att jag inhandlade julklappar tillsammans med mickis och hennes pojkvän.. denna gång köpte jag faktiskt ingenting till mig själv utan slängde ut så mycket som #%"@?!£ kr, på tok för mycket rättare sagt. jag måste nog säga att jag är en av dom mest generösa personerna jag har träffat & hoppas därför att man en dag får tillbaka allt det man ger. (dock inte materiellt utan det får ni behålla)

som jag skrivit här i bloggen förut så älskar jag att skämma bort mina nära & genom att göra andra glada får jag själv ett litet lyckorus. tills jag inser att det inte blev några pengar över till mig själv.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0