15:09

jag skäms över att säga de här men jag vaknade precis av att min mamma kom in & väckte mig, mitt i en dröm dessutom. jag hatar när man vaknar i den bästa delen av en dröm & så får man aldrig veta hur den slutar. jag hade ett xantal sms i inkorgen av arga vänner som trodde att jag vänt dom ryggen, även folk som hade reagerat starkt på min statusuppdatering på fb inatt. egentligen hade jag planerat med bio osv inför ikväll med min vän emma, men vi flyttade fram de till nästa vecka.. nu måste jag sätta igång med städningen, skriver mer senare


Kommentarer
Postat av: fr

2010-07-01 @ 16:30:19
Postat av: fredrik

Hej på dig! Du har inte så dum blogg du heller.

2010-07-01 @ 16:30:47
URL: http://freddiy.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej! Asså jag måste bara säga att ditt hår är skitfint, är det äkta eller har du förlängning? =) Kram& fin blogg.

2010-07-01 @ 18:19:06
URL: http://thabrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0