18:43

wow detta e så sjukt, min statistik ligger redan på de dubbla än vad den brukar!

i vilket fall så vaknade vi runt tolv, fixade oss & drog in till stan. vi hade hört att de skulle vara pride parad men var fan hade vi hamnat isåfall ? nej ni, de var nog bara falska rykten.. istället drog vi oss mot city där de blev en massa shopping, för mycket ska jag säga er. jag borde inte få ha hand om mina egna pengar, jag e farlig för mig själv. låt mig aldrig flytta hemmifrån! nu ska jag & rebecca strax dra oss in mot vårat favoritställe vid slussen, äta någon god middag på något uteställe & sedan kanske möta upp lite gammalt folk i krusboda. vi får väl se vad kvällen erbjuder förutom att efter de rör vi oss vidare, vart kan jag inte säga.. så länge får ni ha de bäst så lovar jag att hålla er uppdaterade så bra som de går. puss

Kommentarer
Postat av: alice

kan du inte vis avad du köpt ? :)

2010-07-26 @ 12:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0