hemfärden kan börja

godmorgon på er, jag har bokat en sista minuten resa hem inför ikväll. ska försöka umgås med mina vänner där hemma en vecka, nästa helg bär de av emot ullared & kusinerna i göteborg.. denna sommar bjuder på mycket äventyr, just nu sitter jag här med trasselhår & sovplaggen, inte så mycket äventyr kanske ni tycker. men bara när jag ska dricka vatten e ett helt nytt äventyr för mig. eller ett helt nytt sätt att framstås som klantig kanske..

jag skriver mer när jag e hemma under kvällen, så länge får ni ha de så bra, & just de.. jag sitter här med de fina priserna som vinnaren i tävlingen kommer få hemskickat redan imorgon, känn hur de svider i händerna för er som glömt medverka, ni har chansen att anmäla er enda tills imorgon, så passa på!

för att komma direkt till tävlingen så klickar ni här

Kommentarer
Postat av: annis

Hej på dig , allt bra?:)

Jag har just startat en Fototävling i bloggen med TEMAT: din bästa sommarbild. Lust att vara med? Kolla in min blogg och se hur du anmäler dig och din bild! :D Lycka till!

2010-07-27 @ 11:52:54
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0