sjuk

jag hade hoppats på att kunna skriva på onsdag att "nu e jag hemma igen" men de blev rubbningar i planerna. som ni märkt så har jag väldigt svårt för att äta & dricka när de e så varmt ute & idag har jag inte kunnat få i mig något annat än en tuggummipåse & en halv 0,5L cola. tror ni att jag mår bra efter de ? blev så sjuk att jag valde att boka tåg hem redan nu på kvällen vilket ledde till ledsna miner. jag hade hoppats på att få tillbringa många fina dagar med min vän cia som jag för övringt inte träffat på ett år.
men som sagt, detta var nog de bästa.

nu ska jag försöka få i mig VATTEN! vilket jag verkligen hatar, de skulle inte skada med lite mat i min tomma mage, men de skulle förvåna mig om jag lyckades med de. nu kommer jag inte blogga mer ikväll för jag ska vila ut riktigt ordentligt, de e slut på de här nu.
de e dags att skärpa sig..

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

NÄR ska vi ses? <3

2010-07-13 @ 12:15:42
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0