godmorgon sverige..

eller rättare sagt, god eftermiddag..
oj vilket sent inlägg de blev nu. blev väckt 09.30 då min mamma skrek på mig att jag skulle skynda in i duschen för att jag senare skulle följa med mamma, syster & hennes babe & shoppa. därav den uteblivna uppdateringen imorse. vi var inte iväg förn vid 11.00 men väl på plats drog vi oss en lång stund, avslutade med en fika & sen hem. oh ja, nu sitter jag här & ska strax fota de jag köpt under den senaste veckan.
jag e nog lite av en shopaholic..

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack för en bra blogg.. kul att jag hittat en blogg som verkligen är en rolig blogg fylld med intressanta saker. stort tack.. <3

2010-06-27 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0