veckans inköp

extremt dåliga bilder.. men jag håller de jag lovat

lager 157, leggins + linne ifrån söder

levis shorts + linne ifrån vila

lager 157, oversize kort tshirt

lee shorts, lager 157 zip hood

jacka ifrån hm

shorts lager 157

(haha bilden) mysdress lager 157

mouli flipflops

randig cardigan, lager 157

lexington skjorta
+ underkläder & hudprodukter som jag helt enkelt inte orkar ta kort på.. 

väldigt oproffsigt osv att den sista bilden blev svartvit men ni får leva med mitt misstag. jag orkar inte sitta & ta nya bilder & beccah tjatade på att jag skulle lägga ut, ni får nöja er med de jag har att ge helt enkelt. man kan ju heller inte vara proffsig hela tiden ? skämt osido men jag hoppas att ni lider av att färgerna skär sig. haha just nu sitter min vän rebecca & sjunger i telefonen för mig. jag uppdaterar mer senare guys, puss


Kommentarer
Postat av: rebecca

fina saker du haffat.. ääälskar den vita hooden (L)!

2010-06-27 @ 23:23:49
Postat av: Josse

Sv: ja, och den smakar somrigt och lite som kelloggs med röda bär :)



Leggingsen passar dig jättebra! Brukar inte gilla sådana, men du gjiorde det iaf riktigt snyggt ^^

2010-06-28 @ 09:35:51
URL: http://etthalvfulltglas.blogg.se/
Postat av: lina

nice :)

fin blogg (:

2010-06-28 @ 09:54:44
URL: http://rlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0