de e kärlek, de e hat, de e yoghurtglass

sitter nu här hemma helt stelfrusen & kylan där ute som ännu inte har slagit till med all sin kraft har redan börjat riva mig i stycken. de e en pina att stå ute i kylan & vänta på bussen om morgonen & speciellt då busstrafiken e helt förjävlig här jag bor.. imorse kom ju inte ens bussen så alla som skulle till skolan fick åka en 1timmes extra resa för att komma fram ? galet säger jag att denna snö alltid ska skapa ett sånt kaos i krokarna. ändå sitter jag här nu & äter min magiska glass, glass gör mig lycklig, glass ger mig hull..

Kommentarer
Postat av: H A N N A H

älskar yogurtglass! :)

2010-11-12 @ 18:06:42
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0