första dagen på prao

sitter nu hemma hos min syster & hennes pojkvän, straxt ska jag springa ut i köket oh hjälpa dom med maten.. jag tänkte bara berätta att första praodagen gick galant men måste även erkänna att jag var sjukt rädd där inne på nk;s varuhus. när jag kom dit imorse gick vi igenom tullar där man inte fick ha med sig varken väskor, jackor eller någonting, fick även en besöksbricka som registrerade varje liten dörr jag öppnade.. men men, jag känner mig inte direkt så hemma kring alla gamla "damer" i minkpälsar som tassar omkring där utan jag känner mig liksom lite mer mänsklig på något sätt.. de e iallafall kul att se lite annat än skolböcker om dagarna & jag har iallafall sjukt trevligt folk omkring mig. måste även tacka min syster för att hon e så sjukt underbar.. nu ska jag ut i köket & klappa på hennes mysiga mage, skriver mer senare. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0