idioti


en bild på mig ifrån förra vintern

de snöar, de e kallt & klockan tickar iväg. jag har bestämt mig för att aldrig mer äta thaimat i för stora mängder, aldrig. men nu ska jag duscha, duscha så varmt så de sticker, precis som om 1000 nålar skulle attackera mig. sen drar jag, jag ska in till stan & de e nu. jag ska hjälpa min syster i affären för jag e inte sjuk & jag e fan inte bitter. jag ska stanna kvar i stockholm hela helgen, men jag ska ta var minut som den kommer. jag har lärt mig att de aldrig blir som man planerar & jag tänker aldrig mer slänga iväg en krona på något så värdelöst. jag tror de räcker med negativ energi nu, punkt & hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0