jag måste vara släkt med einstein

jag e en väldigt smart person innerst inne, även fast att många kanske inte vill inse de.. & trots att mina idéer e lite galna ibland så e dom ändå geniala. e de någon som brukar gå upp alldeles för sent på morgonen för att hinna med att sminka sig ? e de någon annan än jag som e väldigt trött på morgonen ? nu har jag kommit på en lösning till problemet.. som många av er säkerligen har råkat göra e att somna med smink & sedan vaknat upp helt svartsotiga runt ögonen av den utsmetade maskaran ? därför finns de ett annat alternativ.. att behålla sminket på & sedan sova med simglasögon för att sedan vakna upp med samma skönhet nästa dag!

ja jag kom att tänka på att jag ska till stan tidigt imorgon för att möta upp en kompis. jag som alltid sover så gott på morgonen behöver ta ut varje minut för att kunna sova så länge som möjligt.. att sova med solglasögon e för riskabelt, tänk att vakna upp med trasiga solglasögon vid sidan av huvudkudden, eller ännu värre.. att vakna upp med glas i ögonen. därför väljer jag inatt att prova om min metod fungerar, jag ska för första gången i mitt liv sova med simglasögon på huvudet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Du är knäpp!! :-D

2010-11-05 @ 21:17:27
Postat av: Mikaela

galen lillasyster man har, HAHAHA!

2010-11-05 @ 21:48:03
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: Amalie, Kristina, Kristine og Kristine <3

fin blogg! : - D

2010-11-05 @ 22:00:55
URL: http://gossipgirls95.blogg.no
Postat av: Laura

Drit fint design og header du har !

2010-11-05 @ 23:33:10
URL: http://lulusthu.blogg.no
Postat av: tilda

fin blogg!



kolla bloggen så kan ni bli med i veckans blogg! komentera bara; jag är med så lottar jag ut en vinnare om att bli länkad på min blogg i en vecka! kom igen!

2010-11-06 @ 00:39:37
URL: http://tildajohanssonn.blogg.se/
Postat av: patty

hahaha! du har så rätt! simgalajjer och nackstöd så man inte sabbar håret :P

2010-11-06 @ 02:45:52
URL: http://patricia.nu
Postat av: Anonym

Hej , Måste bara säga att det var en riktigt smart ide;) Men kan inte du ha en Bloppis där du säljer dina gamla kläder?:) Du har säkert massa snyggt som är för litet eller inte används.. jag vet att jag kommer köpa nånting iallafall då! :)Kram på dig

2010-11-06 @ 09:08:38
Postat av: sandra

hahahahah, ja du får komma ut med hur det gick sen också! ;)

2010-11-06 @ 10:36:36
Postat av: Anonym

hahahha smart där!

2010-11-06 @ 12:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0