too bad, so sad

oh, jag var sådär riktigt sugen på fruktfonduo & skulle kolla upp ett recept. som den mästerkock jag e inser jag aldrig om nått e på väg att gå snett, därför läste jag de där receptet flera gånger om för att vara säker på att inget skulle gå fel.. när allt väl var klart så märker jag hur chokladen blir som en öken (rent ut sagt men bra beskrivning) så jag läser om receptet & där står de "smält chokladen i vattenbad, akta så att de inte kommer vatten i den för då e den oavändbar!", smarta lilla julia smälte chokladen & hällde i, inget annat än vatten! & ja, ni som själva vet hur de e att vara stressad så regestrerar inte alltid hjärnan allt.. detta led till en mysig bild men inget mer, så nu sitter jag här & kollar besviket på min torra & smuliga choklad. därför kanske de börjar bli dags att istället släcka ljusen & stoppa denna negativa kväll med att sova, goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0