älskar våran lögn

e nu hemma efter en lång dag i skolan. ni ska bara känna vad de luktar kämparglöd, jag powerwalkade nämligen på idrotten, ca 6 km på 40 min, dessutom helt ensam med lurarna i öronen. kändes verkligen skönt, skönt att slippa tänka på något annat än att komma in till värmen, där regnet inte kunde piska mitt ansikte. ja men nu ska jag ta tag i skolan, en gång för alla & jag lovar er att jag även ska ta tag i bloggen. här ska de gå framåt & inte stå stilla! funderar på om jag ska ta tag i världskriget som pågår i min garderob just nu

Kommentarer
Postat av: Rebecka Boki Öhlund

sv: Hehe tack. Jo med mig är det kanoners. Hur är det själv? :)

2010-09-21 @ 18:12:21
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/
Postat av: Malin

mkt vacker! :) och jag ser fram emot att följa din blogg!

2010-09-22 @ 11:54:38
URL: http://santozz.blogg.se/
Postat av: olivia runsala

vad söt du är!

2010-09-23 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0