studiedag

godmorgon på er, igår blev jag överaskad utav att mamma kom till skolan för att hämta mig. berättade att vi skulle till stockholm & att jag skulle möta upp några vänner där (detta visste jag dock om sen innan) när jag var framme så mötte jag upp emma & några hon känner. sedan åkte vi mot ropsten, möttes av blåst & ruggigt väder samt en idolkö (!!!) jaha, där stog jag & fattade precis vad de var frågan om.. kvällen blev galen men extremt kul, var hemma runt 1-2 inatt & somnade på direkten. där av min dåliga uppdatering igår..

idag har jag studiedag & hade tänkt sätta mig ner med mina skolböcker så fort jag fått i mig något att äta. bilder ifrån gårdagen kommer senare..


Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ En underhållande blogg!

dagens blogg är utsedd nu!

2010-09-29 @ 17:31:32
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: tina

Fin blogg :D

2010-09-29 @ 20:35:06
URL: http://theeonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0