en början på ett hälsosamt liv

sitter för tillfället här och stör mig på ett popcornskal som har fastnat bakom en tand, fy tusan vad det ska göra så fruktansvärt ont då! annars om ni vill veta så ska jag precis dunsa ner i soffan bredvid min mamma för att ta en titt på Big Brother, underbart program det där..

jo just det, tidigare ikväll fann jag mitt sexpack i glassbyttan. jag kan säga er att det gjorde att jag lockades ännu mer till att ge mig in i en fight med den där glassen. hoppas bara att det ger lite resultat och att jag vaknar upp imorgon med mina efterlängtade magrutor.


Kommentarer
Postat av: Jaran

Skulle man kunna få se magen?

2011-04-06 @ 23:49:33
Postat av: Jaran

Skulle man kunna få se magen?

2011-04-06 @ 23:49:52
Postat av: Lovisa

gud va gott det ser ut :) fin blogg också!

2011-04-07 @ 00:07:55
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Crocs

Hej!



Glöm inte tävlingen ”har du Sveriges modigaste modeblogg” som pågår fram tills den 17 april där du kan vinna en resa för två till New York! Om du inte vill styla en dagens outfit så anmäl dig till Glädjebudet där du kan skicka ett valfritt par Crocs från webshopen till en vän via en motivering. Crocs är så mycket mer än foppatoffeln, gå in på www.crocs.se och se efter själv!



Och kom ihåg, detta är kanske något dina läsare vill delta i? Tävlingen är uppbyggd på så sätt att man lägger upp sitt bidrag med sin bloggadress och på så sätt kan du även sprida din egen blogg. Bra va?!



Lycka till och sprid lite glädje med Crocs!

2011-04-07 @ 12:11:15
URL: http://crocs.se
Postat av: Erikajulias

Mums :D

2011-04-07 @ 21:13:56
URL: http://erikajulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0