Alexander Ferrer men med andra ord newkid



Har jag berättat att jag har en förkärlek till brunetter med en mörk djup blick ? Då kanske ni också förstår varför jag föll pladask för denna skönhet. Utan att överdriva så måste denna kille vara något utav det absolut närmst intill perfektion jag någonsin sett.. Bara att se honom gjorde mig glad, hans musik är inte riktigt min grej men fy tusan. Vill väl inte riktigt inse att han är en på miljonen, ännu en kille som har tiotusen förälskade själar efter sig, och framför allt så vill jag inte inse att han är fem år äldre än mig.. Fan!

Fick några få bilder på honom under spelningen i Kungsträdgården idag. Videoklipp kommer upp vid ett senare tillfälle då jag hunnit sortera allt material!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0