Är rädd att min docka kommer hemsöka mig om nätterna

Innan jag hoppar ner i sängen så måste jag bara berätta lite fort om dagen som gått. Har ni någonsin hört talas om citatet "if you snooze you lose", i vilket fall som helst så var det precis vad jag gjorde imorse.. Jag vaknade i samma stund som jag i vanliga fall brukar börja röra mig mot bussen, men som den superwoman man är så kom jag precis i tid tills dess att vi började. Efter att ha haft en tre timmars lång engelskalektion som gick hyffsat fort ändå så var det frisörtid i salongen. Eftersom att det var första gången vi klippte på våra dockor så var det väldigt ovant och klumpigt till en början vilket ledde till att jag inklusive nio andra (utav typ 25) gick hem med plåster på fingrarna.. Haha, ser dock fram emot att få fortsätta klippa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0