Dags att välkomna allt det nya med ett enda stort leende


Vaknade med ett himla ryck då jag insåg att alarmet som ringde på högsta volym inte var någon annans än mitt. Nu är jag alltså uppe och jag får väl lov och säga att det känns förvånansvärt bra, trots det att det känns som om det skulle kunna vara en elefant som fastnat i halsgropen.. Jag kan inte låta bli att tänka på att jag säkerligen kommer vara den enda som haft regn denna morgon, och dessutom haft sån otur att det enda paraply man äger är trasigt.. Ska vi ens tala om att min stickade tröja kommer likna en blöt lovikavante när jag trillar in där i entrén ?
Vilket ögonblick att minnas.. Haha!

Kommentarer
Postat av: cornelia

så jävla snygg du är tjejen!!!

2011-09-05 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0