Din fråga - mitt svar

Får man lägga till dig och André på fb? Snälla svara vill veta innan jag skickar förfrågan:)
Absolut får man lägga till oss på facebook, skulle vara kul om du berättade vem du är bara så att jag kan känna igen dig sen :)

jag har en fråga.. Vad är det för ras på din hund? Hoppas på ett svar, kram. :)

Hon är en långhårig chihuahua. Kram

Jag har sett dig några få gånger och undrar bara... Får man komma fram och hälsa? Eller är det pinsamt? :) Älskar din blogg, keep going!
Åh vad kul att du skriver.. Absolut får du komma fram och hälsa, jag är lite blyg men självklart tycker jag bara att det är roligt när folk kommer fram. Tack raring för de fina orden!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej underbar blogg du har! =) Undrar om du vet hur lång André Zuniga är? Och vilken skostorlek han har? Lite udda frågor men min lillasyrra ville veta =P

2011-10-03 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0