Drömmar hit och dit väcker känslor som sätter spår i själen

Jag har haft en helsjuk natt med mardrömmar hit och dit. Jag måste dock berätta min lilla historia och mitt massmörderi. Jag tror jag hämtade inspiration ifrån den hemska tragedin som inträffade i norge för några veckor sedan..

Jag var i Norrbotten med min mamma och mormor utav någon anledning, huset låg precis vid vattnet och där gick även massa järnvägar. Jag fick för mig att stoppa tågen så att de inte skulle kunna köra förbi huset, och det gjorde jag genom att ha sönder vägen. När jag kollade ut nästa gång låg det fullt utav döda kroppar och där även mina vänner. Några klarade sig, några saknades och några identifierades som döda. Det var hemskt, och jag som tänkte erkänna någon gång i mitt liv att det var jag som gjorde det. Funderar på hur långt fängelsestraff jag skulle få eftersom att dom sa till år "1992"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0