Du målar hela världen i regnbågens färger kära vän

Efter att ha varit i skolan och haft frisörtid i salongen (som dessutom är våran enda lektion på onsdagar) så åkte jag hem till en klasskamrat som bor inne i stan. Haha, det är nästan så att vi kan varandras livshistorier utan att veta om det, redan efter en vecka tillsammans. Hur som helst så blev det en himla massa prat om allt mellan himmel och jord under tiden som vi målade våra naglar i galna färger.. Är dock hemma nu och ska ge mig ut för att träffa Johanna en stund.

Haha man skulle nästan kunna tro att hela familjen vore bloggare med tanke på denna sponsring

Snygga Mercedes mitt uppe i allt som har med Iphone att göra

Emelie var också precis lika snygg som hon alltid är

Och min hand ska vi inte ens tala om efter två lektioner i salongen, snart ryker väl ett finger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0