För att göra saken lite enklare



Jag vet att jag har nämnt detta lite kort någon gång tidigare men det är så att jag hyr en lägenhet i en villa. Familjen som äger huset (alltså mina hyresvärdar) har under det senaste året byggt ut sitt hus vilket ledde till att dom fick plats över. Jag har alltså som en egen avskiljd lägenhet i huset, men eftersom att dom är så vänliga så får jag också ta del utav poolen som finns på tomten samt jacuzzi och andra extra saker. Jag är inte den typen som tar för mig så nu har jag passat på under tiden som de är på utlandssemester.

Annars så är det precis som en egen lägenhet. Har eget badrum, egen ingång, sovrum samt vardagsrum osv.. Jag klarar mig absolut tills vidare och har för tillfället ingenting att klaga på. Har inte mer än tjugo minuter med buss in till city så det känns verkligen bra..

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Hehe , tack för svaret! :) Okej , det låter grymt! :D

2011-08-07 @ 18:05:04
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0