Glöm aldrig som tjej det viktigaste plagget i garderoben

Var nyss ute på en promenad med Wilma under tiden regnet och ovädret hade lugnat ner sig lite. Efter att ha dragit på mig ett par enkla svarta leggings och någon tjocktröja som inte gick längre ner än över halva rumpan, så gick jag ett kvarter bort. Där i rusket stöter jag på en ca tjugoårig kille som såg ovanligt glad ut och som dessutom hälsade på mig. Jag ska säga er att det inte är varje dag som någon främling hälsar på en här i Stockholm, och då var jag dessutom osminkad och hade slängt upp håret i en slarvig hästsvans.

När jag kommer in i hallen igen, sådär blöt så att tröjan sitter som ett plåster över kroppen så ser jag ett par snygga styva bröstvårtor som tittat ut ur min tröja så fint. Inte konstigt att han var så glad när han såg mig, hoppas för både hans och min skull att han inte bor här. Det skulle vara något enormt pinsamt om vi stöter på varandra ännu en gång, haha!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hahahah jag dör!!!!

2011-08-10 @ 19:14:57
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha!!!! :D Du är så rolig Julia!!!

2011-08-11 @ 08:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0