He won't come around here anymore

Ligger ännu en gång utslagen på soffan, vaknade upp med endast en stor tjocktröja på mig och utan täcke. Ska vi ens tala om att det var kallt ? Som ni kanske förstår så var det en jobbig natt, jag satt och väntade på mitt busskort i tre timmar och när jag sen till slut gick och la mig så ringde mobilen konstant. Hur kan en människa tro, att jag som ska upp fem på morgonen ska ge mig iväg klockan tre på natten och hämta ett busskort typ en kilometer bort. Det finns ta mig fan en och annan blåst jävel i denna värld..

Vaknade dessutom inte utav mitt alarm imorse, antagligen var jag alldeles för trött för att reagera. Jag som tyvärr hade sett fram emot den här dagen i skolan. Det känns som om jag redan glider åt sidan och kanske inte riktigt är fit for fight för gymnasiet ännu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0