Jag och stress har någon slags hatkärlek till varandra

Sitter som vanligt på köksgolvet och är mitt uppe i ett kaos baserat på tankar och förvirring. Jag har haft en så stressig morgon att jag kände att jag var tvungen att sätta mig ner och bara andas i några minuter. Jag ska ju som sagt iväg imorgon, och eftersom att det var en sån impuls så måste tusen saker hinna göras innan dess. Blä, detta är inte bra för mitt psyke känner jag!

Nu ska jag återgå till kaoset, om en timme ska jag vara på stationen och lämna lite saker till en fd vän som hon glömt hos mig. Sedan ska Wilma lämnas hos mormor som ska vara hundvakt över helgen. Dopkläder ska packas iordning och jag ska även hinna packa, städa och röra mig mot en vän där jag ska sova inatt för att hinna iväg imorgonbitti.. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0