Just say you want me or you don't need me

Eftersom att jag sov alldeles för länge imorse så är det fasiken lättare sagt än gjort att jag på något sätt skulle kunna somna för kvällen nu. Man kan tycka att det är lite i sista stund som jag desperat försöker vända tillbaka min dygnsrytm, och det kanske också är därför som jag börjar känna hur kroppen ger efter allt mer dessa dagar..

Eftersom att jag ändå är igång och klagar så kan jag lika gärna gnälla lite över att jag inte har någon som kurerar mig, lägger en filt över mig när jag fryser och som ger mig behövlig massage när kroppen håller på att ge upp. Tänk om man hade haft en liten hemmafru i manligt format som sprang och passade upp på en så fort man knäpper med fingrarna. Vilken dröm hörni, jag får väl helt enkelt ge mig ut på marknaden och leta rätt på en kille som uppfyller mina krav, har dessvärre letat sedan århundraden tillbaka men ännu inte hittat någon som duger..


Nu förstår jag dock varför mitt ex alltid kallade mig kossan förr.. Hemsk bild!

Kommentarer
Postat av: - CLAUDIA - MY LIFE . ♥

He is really good! Cute both of you are. Haha ​​you seem to find him everywhere July or maybe I'm wrong ;)

2011-08-21 @ 18:43:06
URL: http://notliketheothers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0