Mohombi på scen oh dirty situation

Även de som inte var på plats i vårat kära Kungsträdgården kunde säkerligen på flera mils avstånd känna vibrationerna ifrån det storslagna uppträdandet. I tisdags kväll var hela publiken ett enda stort hav som gungade, hela havet gungade i takt till musiken och där mitt uppe på den stora scenen stod han med ett stort H. Han som rivstartade hela Ung08 2011 med en enda lång ton som sedan väckte liv i varje litet ungdomshjärta här i stan. Alla i publiken skrek, det var nästan som om det stod skrivet i pannan på mig att jag kommer leva med tinnitus i resten av mitt liv, men det var det värt. Jag måste nog säga att detta var det absolut bästa framträdandet sedan den underbara teatern trasan och banane när man var liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0