När ingenting vill fungera

Idag har ingenting velat samarbeta med mig, så just för tillfället känner jag mig ganska utsliten och irriterad. Jag var, även idag, en sväng in till ung08 men efter att ha kämpat med inlägg efter inlägg i flera timmar så gav jag upp.. Så inläggen får jag istället kämpa med ifrån hemmaplan.

Ska dessutom snart iväg på kräftskiva med några utav tjejerna vilket förhoppningsvis lättar upp stämningen lite. Usch, idag känns det som om ett enda åskmoln cirkulerar ovanför mitt huvud.
Utav någon anledning känner jag mig som en stalker nu, har nu nått höjden utav pinsamhet..

Kommentarer
Postat av: Emma Nordgren - Foto

Ville bara säga att du har en jättesnygg header! Skitfin bild :)

2011-08-18 @ 14:17:21
URL: http://emmanordgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0