Sitter vaken halva natten för att få mina ägodelar

Sitter för tillfället på golvet i hallen med en skjorta under arslet, jag väntar i princip bara på att jag ska bli skitnödig.. Har bett fanskapet flyga och fara när man inte kan hålla sig till sanningen. När han dessutom har fått låna mitt busskort för 600 kr så gjorde jag det jävligt klart för honom att han skulle vara här på minuten. Så det kan gå när man spelar dubbelspel! Jävla idioter alltså.. Sen ska jag äntligen få min skönhetssömn! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig.

2011-08-25 @ 00:42:43
Postat av: kenny krantz

hej du din jävla idiot sebbe är vi busshållsplatsen nu och om inte du går dit kommer jag personligen leta reda på vart du bor och göra saker med dig som inte äns gudarna vill veta! så gå till busshålls platsen nu nu, så får du ditt busskort sen kan du flyga o fara själv ditt maskätna jävla horansikte..

2011-08-25 @ 02:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0