They can't break me as long as I know who I am

Nu är äntligen mamma på väg hit för att hjälpa mig att handla lite osv, det är ett himla jobb att storhandla på egen hand ska jag säga er.. Idag har jag även hämtat hem Wilma igen eftersom att det kommer vara så framöver att jag har henne så ofta jag kan, på helger och lov det vill säga. (som jag har saknat henne denna vecka) Annars då, som jag sa så är det fint väder idag vilket betyder att jag måste ta vara på den, troligtvis, allra sista sommarnatten på rätt sätt.. Med andra ord gå bananas med brudarna i stan och få ett bra jävla avslut på denna sommar!

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Jag har en fråga.. Vad är det för ras på din hund? Hoppas på ett svar, kram. :)

2011-08-28 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0