Svar på den lilla frågestunden

Hej Julia! :)
Tycker du och din blogg är BÄST,på alla sätt och vis! :D
Undrar vem/vilka som är dina bästa vänner?
Hoppas du har det bra,Kram! :)

Tack rara du, fan vad glad jag blir av att höra det här! Mina allra bästa vänner måste vara Rebecca, Alexander & min kusin Johanna tror jag.. Med dessa kan jag prata med allt om.

har hört att du vart gravid e de sant?

Jag har nog svarat på denna fråga ett femtal gånger tidigare. Det var gossips som fick något om bakfoten, mer än så vill jag inte säga.

Är de något mellan dig och sebastian kranz? :)
Haha, who knows ? ;)

Hur lång och hur mycket väger du?
Jag är 161 cm lång och väger mellan 46-48 kilo

hur mycket tjänar du på att blogga?

Nu ska jag göra er besvikna och säga sanningen bakom bloggande. Man tjänar faktiskt inga större summor. Några hundralappar hit och dit om man har haft bra med trafik osv under månaden. Annars är det mest sponsorer man tjänar på, alltså ett plus i kanten är att man får produkter hemskickade..

vad är din favvo färg?

Jag har ingen direkt favoritfärg, svart eller vit kanske om jag ska vara så tråkig.

hur kan du vara Backstagebloggare?

Det var en slags bloggaudition. Man skulle skriva ett blogginlägg bara i sin blogg, dom kikade och föll för mitt sätt att skriva antar jag.

vad äre för drömmar du ska uppnå?

Säg den som vet vad man har för drömmar. Jag vill kunna känna att jag lyckats, känna att jag inte gått miste om något för att jag inte vågat satsa. Jag drömmer om att få hålla på med det jag tycker är kul vilket jag fått möjligheter till under det senaste året.


har du någon tatuering?
Nej fy tusan, jag är så känslig för smärtor så det skulle jag aldrig klara av..

Bor du helt själv eller med någon kompis/kille?

Just nu bor jag som sagt i en del utav ett hus, man skulle kunna säga att jag är inneboende. Dock sköter jag allt mitt själv och har allt eget som i en egen lägenhet. Jag bor själv annars tills vidare..

Vad fick dig att börja blogga?
Det är en svår fråga som jag aldrig riktigt kunnat svara på. Jag började blogga för första gången när jag var ganska liten faktiskt så jag kan inte minnas vad det var som väckte det intresset.

Vilka bloggar läser du?
Jag läser några bekantas samt mina vänners bloggar. När jag har tid över så kikar jag in på vissa storbloggar, men dom faller mig inte riktigt i smaken så det blir inte så ofta..

Hur många besökare har du?

Det är väldigt olika, nu har mitt bloggande hamnat i kläm lite så då sjunker statistiken en aning. Men jag har vanligtvis runt 9000 unika i veckan..

Känner du Sarah tjulander? Om ja hur lärde du känna henne?

Nej jag känner inte Sarah, jag har däremot haft lite kontakt med henne över datan. Annars ingenting..

Hur lärde du känna André Zungia?
Det var en vän som tipsade mig om en snygg kille som absolut verkade vara "min stil", vilket han inte var. Men vi r goda vänner..

Vad är det mellan dig & Sebastian k?
Säg den som vet.. Varken han eller jag vet riktigt vart vi står just nu, vi är väl ingenting skulle jag väl vilja säga. Varken tillsammans eller vänner, kanske något där emellan haha..

vrf ligger du i samma säng som ditt ex bror på fb asso sebastians bror?
Oj haha, efter att jag har känt och umgåtts med Sebastian sedan tre år tillbaka så är det klart att jag fått kontakt med hans familj också. Kenny har varit som en extra bror för mig tidigare..

Hur flyttade du hemifrån, du är ju ung så?

Jag flyttade för att jag ville tillbaka till Stockholm och för att jag absolut inte kunde tänka mig att plugga tre år i någon stad längre bort..

Flytta du pga. gymasium du ska börja på eller?
Ja det stämmer

Vad kommer du sakna med sommaren 2011?
Jag kommer sakna att jag kunnat vara så impulsiv som jag varit!

Har du gjort något galet i sommar?
Som sagt, alla mina spontana handlingar och resor har varit galna..

Hur tänkte du när du valde linjen och varför just den?

Jag drömde som liten om att bli husarkitekt, och den drömmen hade jag tills jag gick i sjuan eller åttan. I nian blev jag dock väldigt skoltrött och började intresseras mer utav mode och styling. Att plugga tre intensiva år på gymnasium, för att sedan plugga ytterligare fem år på högskola kändes inte rimligt. Därför kändes detta som det enda rätta..

Du har flyttat förmodligen till stan, känns det inte annorlunda då du bodde på landet innan?

Jag bor inte mitt i stan, utan ca tjugo minuter med buss utanför stan. Jag är ju född och uppvuxen här så det känns som om jag äntligen har kommit hem igen!

Hur känns det att bo ensam? :)
Det känns lite upp och ner hela tiden. Men jag tycker att det har gått bra hittills.

Vart kan man träffa på dig, brukar du snurra runt i stockholm här & där eller?
Ja, jag är väldigt ofta i stan skulle jag väl säga. Jag älskar att bara kika i affärer och kunna ta en fika med mina vänner, så jag skulle väl tro att man hittar mig på stan. Om inte annat så går jag på gymnasium i Liljeholmen så jag lär väl snurra runt en del där på dagarna.

Ska du ha någon fotografering snart igen?
Ja, men jag har inget exakt datum inplanerat

Din favoritlåt du lyssnar på när du är glad / ledsen?

Det är väldigt olika faktiskt, svårt att välja ut någon sådär bara

Vilken fin design du har! :)
Vad tänker du på just nu i denna stund?
Tack så mycket, jag (den otekniska hon själv) fick kämpa länge med att mallen skulle gå ihop. Just nu funderar jag på varför det alltid kommer samma frågor på varje frågestund, haha..

Hej! vilken linje på gymnasiet går du? kram

Hejsan, jag går inriktning frisör. Kram

Du nämner helt plötsligt lite här och där om sebastian i bloggen då syftar jag på krantz killen, har ni ett förhållande igen? :)

Nej vi har inget förhållande, han är här uppe och jobbar så då passar vi på att ses..

Hur stor lägenhet har du?
En hall, ett vardagsrum med kokvrå och ett sovrum.. Inte så stor med andra ord!

Kan du inte lägga upp några bilder på hur du bor ?

Jo, jag har faktiskt lagt upp en del bilder redan. Ska försöka ordna fram lite bilder..

Hur blev du och sebastian vänner, sist jag fick svar så bråka ni fram och tilllbaka?
Vi bråkar hela tiden, tyvärr. Jag är den negativa och han har kort stubin, så vi har våra fighter..

Tar du dina läsare seriöst , om nån random kommer fram till dig på stan eller om man ser dig och går fram skulle du ta dig tid till en eller tar du det negativt ?
Jag tar absolut mina läsare seriöst, mina vänner blir som galna på mig när jag pratar om era rörande kommentarer hela tiden. Det händer faktiskt inte så ofta att jag stöter på bloggläsare, men när jag väl gör det och dom kommer fram så absolut tar jag mig tid till dom. Mer än gärna, jag älskar att få respons och höra att ni tycker om det jag gör. Det betyder väldigt mycket för mig skulle jag vilja säga.

Skulle du kunna va tsm me en kille som hade bra personlighet, men kanske inte hade det utseende du är efter? :)
Jag kan tyckas ha höga krav på en kille. Men absolut, om jag träffar en kille som jag faller för så lär man sig att tycka om utseendet ändå.. Så jag antar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0