Ibland så kan man inte göra något åt situationen

Sitter för tillfället ihopkrupen långt inne i mörkret på min lillebrors rum och lånar hans dator. Jag är som sagt inte riktigt på topp för tillfället så jag blev upphämtad utav mamma i stan tidigare idag och följde sedan med hem hit..

Nu sitter jag dock och nästan väntar på att helvetet ska komma tillbaka så att vi får kasta oss in i bilen för att röra oss mot akuten. Som jag skrev tidigare så tillbringade jag stora delar utav dagen på golvet utanför toaletten. Ni vill inte höra vad som hände så jag tänker göra en lång historia kort. Vaknade, åt frukost och kollade på ett avsnitt gossip girl med syster innan jag bokstavligt talat sprang in på toan och spydde mängder utav blod..

Nu har jag fått i mig lite mat igen så vi får väl se om kramperna i magen lugnar ner sig. Ska försöka gå och lägga mig snart så att jag är utvilad och förhoppningsvis mår bättre tills imorgon. Godnatt!

Hittade förresten lite gamla bilder på denna dator. Fy fasen, kan inte fatta att jag redan hade träffat min första kärlek två månader innan detta, som dessutom ledde till en mer än tre års lång relation!




Kommentarer
Postat av: lovalova

Åh hjälp vad jag skrattade när jag såg dom här bilderna! Fan vilken underbar tid det där va! Upp med dom på fb jullan!!! <3

2011-08-07 @ 23:26:06
Postat av: sabina

Åh, jag kommer ihåg när du och Emma camade med mig och typ snackade i telefon...Sen kommer jag ihåg att ni lät precis likadant xD DET VA FAN LÄNGESEN! För det var väl typ då dom där korten togs? asså 2008 haha!

2011-08-07 @ 23:30:50
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Elina

Du har Såå snygg kropp.. Undrar hur lång du är och hur mycket du väger.. Tacksam för svar<3

2011-08-08 @ 01:15:31
Postat av: rebecca

Spydde du blod? Magsår??? Sök läkare! Krya på dig <3

2011-08-08 @ 01:33:18
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Ninwes-mode,foto & personliga blogg♥

Hoppas du blir bättre !

2011-08-09 @ 12:21:45
URL: http://ninwes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0