-

Har precis kommit ut ur duschen och sitter just nu och funderar över vad jag ska laga till middag. Vissa dagar kan det verkligen kännas ensamt att ha flyttat ifrån föräldrarna till en helt annan stad. Nu är jag inte längre "Julia i det gula huset" utan nu är jag bara en sextonårig blondin i mängden. Förr hälsade man på var och varannan människa man stötte på i affären. Här ser människor igenom en och skulle inte ens lägga märke till mig om jag så gick med underkläder på gatan. Ibland är det faktiskt så det kan kännas. Och det är precis så det är, men det är också det jag älskar. Trivs annars väldigt bra här, och jag kan inte heller påstå att jag skulle lämna det här livet för mitt gamla rum i villan på landet.

Äsch, nu ska jag på riktigt ge mig ut i köket för att rota fram något att äta. Har inte ätit mer än två knäck på hela dagen. Fick nog lite ångest sist jag var hos mamma och hon kom fram och tryckte på min hals "Julia har du ont här, du ser så svullen ut", förstod inte riktigt vad hon menade tills hon sa "nehe nej du har nog bara blivit lite rund i ansiktet. Har du gått upp i vikt"

Känner ni igen mig på den här bilden från 2006 ? Jag kan inte ha vägt mer än ca 30kg här.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du kan väl inte väga mtcket?! Du ser ju ut att vara aldeles lagomt. Så snygg, är avis på dig ;) Kram

2011-12-23 @ 15:28:49
URL: http://sisterss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0