Allt som har passerat skiftar i svart vitt - god jul


Jag antar att ni förväntar er att jag ska berätta hur min julafton var igår. Och trots att den inte längre är sådär rolig och spännande som när man var liten, så hade jag en helt okej dag. Började morgonen med frukost tillsammans med hela familjen, kikade på kalle anka och åt julbord ihop. Avslutade med julklappsutdelning innan kvällen spårade ur med onkel kånkel på högsta volym i huset.. Fy fan vilken familj man har haha!

Även jag hade varit en snäll flicka i år och fick mig en hel del bra saker. Jacka ifrån Moncler, parfym, pengar, nya löparbrallor och en hel del annat väl behövligt.. Hur var eran jul ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0