Do you like to see me broken and why do I still care

Är så trött på människor som vänder kappan efter vinden. Trött på mig själv för att alltid tänka tanken men aldrig säga ett ljud. Är så trött på vänner som bara hör av sig när någonting händer. Trött på mig själv för att jag aldrig ber dom dra åt helvete. Trött på allt gammalt som bubblar upp när allt nytt dör ut. Trött på mig själv för att ens tänka tanken att gå tillbaka. Trött på att lyssna på samma gamla låtar som för tre timmar sedan. Trött på grannen som knullar i taket på mig och framför allt är jag för trött för att ens bry mig..

Och om du ringde mig nu tio gånger om så skulle jag spela teater och leka död. Precis som du..

Kommentarer
Postat av: emma

Jag hoppas du vet att jag finns ett samtal bort. Alltid.

2011-12-21 @ 18:24:05
URL: http://emjo.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Om de är mig du menar så äre bara att du ber mig dra åt helvete.

2011-12-21 @ 19:57:16
URL: http://mercedes.myshowroom.se
Postat av: linnea

ärligt talat är du likadan och hör bara av dig när nånting händer...

2011-12-21 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0