Jag vet att vi kan gå genom eld bara vi har varandra

Hallå där, hoppas att ni inte fryser ihjäl där ute i kylan haha.. Skämt åsido, jag kan inte fatta att det här om dagen var hela nio plusgrader ute, i slutet utav december. Men jag klagar absolut inte, för fy tusan så skönt det är att kunna gå ut utan att frysa!

Nu är jag hur som helst hemma i Stockholm igen och har i princip precis hoppat ut ur duschen. Jag ska straxt fortsätta med att fixa mig eftersom att det ikväll blir middag och bio med mina finaste tjejer. Vi som brukar ses varje dag har nu inte träffats på en hel vecka (!!!) och jag saknar dom redan något sjukt. Det är inte lätt när det är svårt alltså..


Bild på mig och Lovisa från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0