Just when I thought I'd reached the bottom I'm dying again


Hittade denna video på facebook idag efter att den har cirkulerat omkring bland mina vänner i flera dagar. Jag blev så otroligt berörd utav detta att det känns som en självklarhet att dela med sig utav innehållet. Jag vet att det finns miljontals barn OCH vuxna som blir, har blivit och i framtiden kommer att bli mobbade. Men jag vill att ni alla tänker till, behandlar alla likadant och aldrig någonsin hoppar på en person för att den inte är precis som du.

Och vet ni hur otroligt glad jag är över att ha börjat gymnasiet. Inte bara för att det är ett steg mot min egen framtid, utan också för att alla har vuxit till sig, vi alla umgås med varandra och där finns det inga "töntar" eller "coola". Där är alla precis lika mycket värda och vi alla respekterar varandra. Det är ett faktum, det är bara så sinnessjukt att så många personer ändå böhöver gå igenom dessa helvetes år innan ens medmänniskor inser bättre..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Julia att du för fram vettiga åsikter! Mobbing är det värsta som finns! De som mobbar bevisar bara för omvärlden att det är de själva som har problem som måste trycka ner andra för att hävda sig själva... Synd bara om de stackare som blir utvalda som deras "offer"... Alla runt om borde känna ansvar för att stå upp för dem och säga ifrån, att det inte är schysst... Som man vill bli behandlad själv ska man behandla andra!

2011-12-05 @ 11:59:28
Postat av: David

2011-12-05 @ 18:37:32
Postat av: David

http://www.youtube.com/watch?v=0s7vrxXHcSg&feature=youtube_gdata_player

2011-12-05 @ 18:37:47
Postat av: Anonym

Han har senare gjort en video där han berättar hur han bara låtsades och att de flesta i hans skola gillar honom samtidigt som hans kompis är bredvid honom...

2011-12-06 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0