Stanna tiden mitt uppe i en dröm

Måste berätta lite fort om min supermysiga dröm från inatt. Drömde nämligen att jag födde en liten bebis helt smärtfritt, och att mitt ex (sedan flera år tillbaka) var pappan. Bebisen måste ha varit något utav det sötaste jag har sett, har fortfarande ett svagt minne ifrån det lilla ansiktet. När jag i drömmen ringde mitt ex satt han på tåget med sina vänner och var hur lycklig som helst, men trodde mig inte förrän bebisen började skrika. När jag skulle amma blev jag plötsligt tvungen att kissa och då vaknade jag. Sprang till toaletten och sedan kunde jag inte somna om. Jag vill ha bebis nu. Jag ska ha bebis nu. Ska bara hinna bli sådär fem-tio år äldre först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0