Tacksamhet är när minnet sparas i hjärtat och inte i sinnet



http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Frågan är om jag inte har världens absolut bästa läsare ? Dessa fina bilder har en tjej vid namn Claudia skickat till mig, och alltid blir jag så himla glad utav att få en så positiv respons. Jag är så tacksam över allt ni gör för mig, och att en gång fått höra att "du verkar inte bry dig om dina läsare" fick mig att frysa till is och sedan smälta igen, det fick mig liksom att inse att ni faktiskt vill ha respons, liksom jag. Och det ska ni få. Lägger upp fler utav era bilder vart eftersom, så fortsätt att skicka in till min mail [email protected]. Ni är guld värda allihopa!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin du är Julia! :)

2011-12-08 @ 16:24:40
Postat av: claudia - my life, my choices.♥

Åh känns härligt att du gilla dem!

Bilderna på dig var ju jättefina, tycker du borde lägga upp flera bilder på dig. Jag ger dig gärna flera bilder framöver. Du tar andra seriöst oavsett vad det handlar om tycker jag vilket är bra.

Ha en bra dag Julia.♥

2011-12-08 @ 17:18:14
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0