Go straight to hell boys

Har precis kommit hem efter att ha varit iväg till Fredrika Bremergymnasiet för att lämna över lite grejer. Så fort jag kliver innanför dörren här hemma möter åskmolnen upp mig i öppningen och allt bara brakat samman. Under loppet utav två sekunder hinner jag tappa min dator i golvet, som i sin tur snuddar vid lampsladden som slår sönder porslinslampan i golvet, lampan drar i sin tur med sig en ljusstake som går sönder och faller över ett glas med vatten, som dessutom välter ut på hela min byrå och blöter ner min mattebok..

Ha en bra jävla kväll för nu ska jag nog skrika ut min ångest i duschen och avsluta kvällen med att skriva klart en helvetes svenskainlämning tills imorgon. Allt är bara jobbigt utan dig..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha herrejävlar.. vilken jävla scen.

2011-12-16 @ 05:53:37
URL: http://principessan.se
Postat av: Anonym

Hahaha... ursäkta att jag skrattar men du är ju för rolig med dina beskrivningar!!! Stackare...

Men du är förjäkla snygg på den där bilden i allafall!

2011-12-16 @ 11:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0